jak na webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 19:28 v kategorii Novinky, přečteno: 232x
Video Co-Occurrence
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a předně i jeho pořadí ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Avšak dneska už se stalo jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený fakt. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme uvidět, že google klade nejvíce největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz