Zpětné odkazy, SEO, LinkbuildingSEO triky

jak na webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 19:28 v kategorii Novinky, přečteno: 232x

Postavit skutečně užitečný web, ale nebude vůbec jednoduché. Správně pracující web by měl dodržovat pár elementárních podmínek. Počínaje správným umístěním grafický elementů, přes vhodné texty, nepřeplácanou grafiku, správnou strukturu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte kamaráda nebo jeho studujícího syna aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval web, určitě už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce webových stránek, ti určitě sledují moderní trendy a potřeby svých zákazníků. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu www stránek firmu, která se o vše postará, zkuste se v pohodě oslovit specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Video Co-Occurrence

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a předně i jeho pořadí ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Avšak dneska už se stalo jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený fakt. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme uvidět, že google klade nejvíce největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz